donderdag 19 januari 2012

De terrorist uit Madrid...

Ooh wat hebben we weer gesmuld van de eerste El Classico van dit jaar. Real Madrid tegen Barcelona voor de Spaanse beker. Waar Real in de eerste helft nog wat had in te brengen, werden ze in de tweede helft helemaal weg getikt door de Catalanen die de wedstrijd dan ook met 1-2 wonnen. 


En wanneer dat gebeurt, veranderen de Madrilenen in stieren en krijgen de shirts van Barcelona een fel rode kleur. Althans, zo lijkt het. Want dan begint het team van Mourinho zich wel erg te misdragen, met 1 iemand voorop in de strijd... Képler Laveran Lima Ferreira also known as: Pepe!

Pepe, de man die in 1 seizoen meer kaarten krijgt dan jij en ik met kerst..

Zelf speel ik ook voetbal en ik hou van mooi, aanvallend en als het moet hard voetbal. Met hard voetbal bedoel ik dat je er af en toe wel eens in mag kletsen, een duel aangaan, maar wel fair en niet expres een aanslag plegen op iemands ledematen. Schandalige overtredingen of misselijke trekjes (op iemands hand staan bijvoorbeeld) horen gewoon niet thuis op het voetbalveld en moeten nog meer en harder gestraft worden. 

Wat ik vandaag allemaal weer zag in 1 El Classico van meneer Pepe was ongelofelijk. Meneer was natuurlijk de eerste persoon die op de bon werd geslingerd en ging weer lekker door met overtredingen maken, op de hand van Messi staan enz. enz. Waar ik mij dan nog helemaal aan irriteer is dat hij zich ook laat vallen alsof hij Luis Suarez is en zich vreselijk aanstelt wanneer hij, de terrorist zelf, een ''tikkie'' krijgt. Zoals ik altijd heb geleerd is dat wanneer je uitdeelt ook moet kunnen incasseren. Waarschijnlijk leren ze dat in Portugal niet, maarja, wat wil je ook met ook nog eens een Portugees als trainer. Portugezen, ze worden er bij mij niet populairder op..

Hieronder nog een video compilatie van wat terroristische aanslagen van onze beste man..  

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten