woensdag 18 januari 2012

Hallo blog!

Hallo en welkom allemaal op mijn blog pagina! Ik vond dat het tijd werd om een blogger te worden omdat ik overal wel een mening op heb. Het hoeft dan niet altijd over ''wat ik vind'' te gaan, maar ook bijvoorbeeld over gebeurtenissen in mijn leven wat ik met jullie wil delen. Het zal vooral gaan over mijn 2 grootste passies, voetbal en muziek. Daar kan ik zo af en toe wel aardig over lullen. 


Het idee om te gaan bloggen is begonnen met twitter. Via dit medium vind ik het erg plezierig om mijn mening over iets te geven. Vooral de reacties en discussies die daar op volgen zijn erg boeiend. Maar een tweet is maar 140 karakters lang, te kort voor een lang verhaal, vandaar het idee om te gaan bloggen.


Ik ben geen professioneel schrijver of columnist, dus typ en drukfouten zijn voorbehouden. De bedoeling is dat ik minimaal 1 keer per week een blog schrijf, zolang ik het leuk vind om te doen. Misschien hou ik er na deze maand wel weer mee op, ik hou van experimenteren. De ene keer zou mijn blog langer zijn dan de andere keer, maar dat zien jullie vanzelf. Jullie kunnen als het goed is ook reageren op mijn blogs, feedback geven, dat lijkt mij wel leuk. Verder weet ik nu even niets meer te typen. 


Ik zou zeggen hou deze site in de gaten en zet hem tussen je favorieten!


p.s. mij volgens via twitter kan ook @j0sti


Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten