dinsdag 25 september 2012

Gratis geld via internet

Iedereen heeft er wel eens van gehoord. Geld of waardebonnen verdienen via internet. Suffe mailtjes lezen om vervolgens € 0,01 te verdienen. Niet iedereen doet het, geloof het niet of heeft er geen tijd voor. Maarja, wat levert het mij nu op na een half jaar?

GRATIS GELD!
Ik maak gebruik van meerdere programma's. Hieronder de programma's die ik gebruik:
- EuroClix
- MoneyMiljonair
- Goudmails
- Surfrace
- NuCash
- myClics
- Polland

(druk op het bedrijf om naar hun site toe te gaan)

KLIK HIER om je aan te melden!

Vaak krijg je dagelijks mail van deze bedrijven waar je dan alleen even op moet drukken om zo te verdienen. Soms krijg je ook uitnodigingen voor onderzoeken waar dan ook een leuke vergoeding tegen over staat. Bij sommige van deze bedrijven verdien je geld als je wat online koopt bij een partnerbedrijf. Ook kun je bij alle bedrijven verdienen om vrienden aan te melden. Als een vriend dan daadwerkelijk is aangemeld, krijg jij een extra bonus.

KLIK HIER om je aan te melden!
Wel maak ik gebruik van een speciaal email adres voor al deze mailtjes. Zo krijg ik deze niet bij mijn gewone mailtjes en houd ik het mooi overzichtelijk. Mijn favoriete bedrijven zijn EuroClix, MoneyMiljonair en Polland. Bij deze bedrijven spaar je het snelst en zijn de onderzoeken en acties leuk.

Hoelang ben ik hier mee bezig? 
Als je elke dag je mailtjes bekijkt ben je 3 minuten verder. Als je mee doet met een onderzoek, dan kan dit langer zijn, maar levert dit wel weer meer op.

Wat levert mij dit na een halfjaar ongeveer op?
Als je je inschrijft bij de bovenstaande bedrijven en je overal aan meedoet, dus mee doen met onderzoeken, alle mailtjes lezen en je profiel updaten dan verdien je na 6 maanden toch al zo'n 100 euro. Niet gek voor die paar minuten per dag.

Probeer het eens uit, begin met sparen en laat je uit betalen! Gratis geld wil toch iedereen?
Succes!

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten