dinsdag 27 augustus 2013

Tweet Back! UPDATE

Dat ik Twitter gebruik weten jullie vast allemaal. Het is leuk je mening te geven, vragen te stellen en om reacties uit te lokken. Vooral die laatste twee zijn leuk om met Twitter te doen. Helemaal leuk is het om een reactie uit te lokken bij een bekend iemand. Vooral de reacties van je volgers dáárop zijn dan weer leuk.

Zo hebben bijvoorbeeld de 3FM DJ's Gerard Ekom en Ramon, vrouwelijke DJ Fajah Lourens, toptrainer Aad de Mos, oud-Ajacied Demy de Zeeuw en voetbalanalist Jan van Halst gereageerd op vragen die ik via Twitter aan hun heb gesteld. 






Vaak reageren de bekende Nederlanders/voetballers niet want zij gebruiken Twitter alleen als het hun even uitkomt of wanneer ze weer even de aandacht willen hebben. Dikke prima.. 
Omdat Twitter voor mij de enige manier is om met deze gasten in contact te komen, wil ik van een aantal mensen graag nog een reactie via Twitter ontvangen, te weten:

- Een huidige Oranje international
- Een huidige Ajax speler
- Een Nederlandse zanger/zangeres  CHECK! 

- Een Nederlandse acteur/actrice
- Een Nederlandse politicus
- Een buitenlandse ster

Een Tweet bestaat uit 140 tekens, ik wil een Tweet Back van bovenstaande personen binnen 140 dagen, binnen 14-01-2014. Bij elke Tweet Back ga ik deze pagina updaten zodat jullie het kunnen volgen. Ook kun je me via Twitter volgen @j0sti

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten