vrijdag 31 juli 2015

Gehoord in Italië..

Ik ben net weer terug uit Italië, na een heerlijke vakantie met veel zon, strand en wijn heb ik ook ontspannen door naar de Italiaanse radio te luisteren. Dat doe ik ieder jaar, nu er geen Nederlandse wereldomroep meer is, om zo de hits van dat land te ontdekken. Deze vakantie heb ik veel geluisterd naar RTL 102.5 en Radio Monte Carlo. Nu heb ik daar wat lekkere zomer hits gehoord die hier in Nederland nog niet (op 1 liedje na, net vorige week binnen gekomen) in de charts staan en ik weet zeker dat wanneer deze alsnog in de Nederlandse Top 40 binnen zullen komen, het nog een lange na-zomer wordt. Hieronder mijn ontdekkingen via YouTube, ook heb ik ze in een Spotify afspeellijstje gezet. Geniet van deze zomerse klanken en ik hoop zelf dat ze nog in onze Top 40 komen..

Alvaro Soler - El Mismo Sol (net vorige week binnengekomen in de Top 40)


J-AX feat. IL CILE - Maria Salvador

Lorenzo Fragola - # fuori c'é il sole

Baby K ft. Giusy Ferreri - Roma Bangkok


Cesare Cremonini - Buon Viaggio (Share the Love)


Marco Mengoni - Io ti aspetto


Charlie Puth ft. Meghan Trainor - Marvin Gaye


Francesca Michielin - Battito di ciglia


Tiziano Ferro - Lo Stadio

Neffa - Sigarette

CIAO..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten