woensdag 6 augustus 2014

De zomer voorbij..

Terug van weg geweest, de zomervakantie zit er al bij mij al weer op. De Q Music TOP 500 van de zomer is alweer afgelopen. Het normale leventje is weer begonnen. Ik ben al weer een week aan het werk, het is net alsof je niet op vakantie geweest ben, zo snel gaat de tijd. Ik heb heerlijk genoten in ItaliĆ« aan het Lago Maggiore. Prachtige omgeving, heerlijke wijnen, lekker eten en gezellige mensen, La Bella Vita! Nu weer thuis, nog beetje genieten van het mooie weer maar dat zou straks in Nederland ook wel een keer op zijn.
Uitzicht op het Lago vanaf de Mottarone (1500 meter)
Niet alleen het werk, ook de voetbal is weer begonnen. Deze week voor het eerst getraind met de jongens van HZVV 4, heerlijk om na een zomer vol voetbal (WK) weer tegen een bal aan te trappen en om weer eens kapot te gaan. Freekie nog gefeliciteerd met je 1e plaats in de JosTi WK Poule, de fles berenburg en netje droge worsten komen er aan. Aankomend weekend begint de Eredivisie weer, ik ben er weer klaar voor, nu Ajax nog..

Goed, tot zover mijn zomervakantie en een teken van leven van mijn kant. Ik ga het bloggen en posten weer oppakken, dagelijks kun je mijn Tweets lezen, volg me via @J0sTi 

Ciao..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten